فروشگاه پرشین اسپرت

ساخت وبلاگ

 

 

 

تردمیل یا اسکی فضایی

ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بین تردمیل کارکرده یا اسکی فضایی کارکرده یکی را انتخاب کنید. ما این دو دستگاه را باهم مقایسه می‌کنیم تا شما بتونید راحت‌تر تصمیم گیری کنید. حالا سؤال پیش می این‌که چرا تردمیل کارکرده و یا دوچرخه ثابت کارکرده؟ در پاسخ باید بگوییم با توجه به وضعیت و نوسانات ارزی کشور قیمت‌های دستگاه ورزشی مثل تردمیل یا دو ثابت و اسکی فضایی بسیار افزایش پیداکرده است. ازاین‌رو شما می‌توانید با اطلاعات کافی و آگاهی کامل نسبت به این دستگاه‌ها یک دستگاه کارکرده خوب و باقیمت مناسب بخرید.

مثل همه مقاله مای قبلی هم در پایان فروشگاه‌های معتبر که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده،اسکی فضایی کارکرده و الپتیکال کارکرده فعالیت دارند رو معرفی می‌کنم.

برای دیدن فروشگاه‌های معتبر کلیک کنید.

http://persiansport.net/
 

مزایا تردمیل و الپتیکال

تردمیل:

1-بهترین دستگاه برای کالری سوزی تردمیل است

2-دارای برنامه‌های تمرینی

3-مناسب برای تمرینات هوازی

4-سلامت سیستم بدن و کاهش فشارخون

5-بهبود مفاصل

6- افزایش اکسیژن خون

اسکی فضایی:

1-فشاری به مفاصل وارد نمی‌کند

2-دستگاه با ایمنی زیاد

3-دارای قابلیت پدال زدن معکوس

4-انجام تمرینات ضربدری

5-در مدل‌های پیشرفته حس‌گر ضربان قلب

طراحی

تردمیل و اسکی فضایی تفاوت‌های زیادی در طراحی باهم دارند. در اسکی فضایی شما باید گام بردارید درحالی‌که تردمیل دارای یک کفی می‌باشد که برای راه رفتن یا دویدن طولانی‌مدت طراحی‌شده است. اسکی فضایی به افراد این اجازه را می‌دهد تا با تنظیم مقاومت و شیب عضلات مختلفی را در بدن به کار بگیرند. تردمیل نیز به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا با تغییر سرعت و شیب درجه شدت ورزش‌های قلبی و عروقی را تغییر دهند.

تأثیر کدام دستگاه بیشتر است؟

ابتدا باید ببنیم هدفمان از خرید دستگاه چیست. یا به اصلاح دیگر برای چه نوع ورزشی می‌خواهیم دستگاه تهیه کنیم. الپتیکال به‌واسطه پدال زدن باعث تقویت مفاصل می‌شود؛ اما اگر به دنبال تمرینات هوازی و لاغری سریع هستید تردمیل می‌تواند گزینه بهتری باشد.

*اگر برای شروع تمرین با تردمیل برنامه ندارید حتماً مقاله من راجب شروع تمرین با تردمیل را مطالعه کنید*

کدام دستگاه کالری بیشتری می‌سوزاند؟

کالری سوخته شده به میزان درجه سختی تمرین شما با دستگاه بستگی دارد. تمرینات مداوم و اصولی یکی از بهترین راهای سوزاندن کالری می‌باشد. حالا می‌خواهیم برسی کنیم ببنیم کدام دستگاه کالری بیشتری می سوارند تردمیل یا اسکی فضایی؟

در تردمیل با توجه به اختیارات تنظیمات شیب و سرعت و تعیین میزان و درجه سختی تمرین به نسبت زمان،کالری بیشتری از اسکی فضایی سوزانده می‌شود. در عوض در اسکی فضایی با تنظیم شیب و مقاومت، بازه‌های تمرینی با شدت بالا، کم می‌شود و ماهیچه‌های بیشتری درگیر می‌شوند. بیشتر الپتیکال ها دارای دسته‌های متحرک‌اند که به شما اجازه می‌دهند تا بالاتنه و پایین‌تنه خود را هم‌زمان به‌کارگیرید.

تنوع تمرینی

اسکی فضایی طوری طراحی‌شده است تا شما در حالت جلو و برعکس پدال بزنید. این کار باعث می‌شود تا از ماهیچه‌های مختلفی کار بکشید. اسکی فضایی‌ها در نوع دارند که یک نوع ان ها دارای دسته‌های ثابت و نوع دیگر دارای دسته‌های متحرک می‌باشد.

اگر بخواهید فقط پایین‌تنه کارکنید نوع دسته ثابت مناسب‌تر است اما اگر می‌خواهید با تمام بدن خود ورزش کنید نوع دسته متحرک را باید انتخاب کنید. با تردمیل می‌توانید تمرینات متنوعی مانند شبیه‌ساز تپه را انجام دهید تا تحمل ماهیچه‌هایتان بالا رود و با اسکی فضایی قادر خواهید بود تمرینات پدال معکوس انجام داده تا تحمل ماهیچه‌های بالاتنه زیادتر شود.

http://persiansport.net/
 

نتیجه رقابت

هر دو دستگاه جز محبوب‌ترین دستگاه‌ها می‌باشند وهر دو دستگاه برای سلامتی لازم است؛ زیرا با اسکی فضایی شما عضلات خود را مقاوم‌تر می‌کنید.با تردمیل تمرینات هوازی خیلی خوبی می‌توانید انجام دهید که برای بیماری‌های قلبی عروقی بسیار مفید است.

هر دو دستگاه تقریباً دستگاه‌های بزرگی هستند اما تردمیل مای خانگی قابلیت تاشو دارند و فضا کمتری اشغال می‌کنند. قیمت هر دو دستگاه تقریباً با توجه به نوسانات ارز بالا می‌باشد بنابراین می‌توانید با خرید تردمیل کارکرده یا اسکی فضایی کارکرده خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد.

البته قبل خرید حتماً مقاله من در مورد تردمیل کارکرده و این‌که دستگاه کارکرده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد رو مطالعه کنید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به شما کمک کردیم تا با توجه به نیازتان و نوع تمرین و ورزش خود یکی از دستگاه‌های تردمیل یا اسکی فضایی رو خریداری کنید. در ابتدا مقاله گفتیم که در انتها فروشگاه مای معتبری که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده،اسکی فضایی کارکرده،دوچرخه ثابت کارکرده و...فعالیت دارند رو معرفی می‌کنیم.

یکی از این فروشگاه مای معتبر فروشگاه پرشین اسپرت می‌باشد. تمامی محصولات این فروشگاه 18 ماه گارانتی دارد. پیشنهاد می‌کنم حتماً به سایت پرشین اسپرت سر بزنید و از محصولاتشون دیدن کنید. در زیر لینک فروشگاه را قرار داده‌ایم. امیدواریم که این مقاله به خرید شما کمک کرده باشد.

برای دیدن فروشگاه بزرگپرشین اسپرت کلیک کنید. 

 
فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 180 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 13:20

تردمیل و بدن انسان

استفاده از تردمیل و دویدن روی این دستگاه، باعث تقویت ساختمان عصبی بدن انسان می‌شود. تردمیل یا دو ثابت همچنین تأثیر زیادی بر روی حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد. تردمیل ها محبوب‌ترین دستگاه‌های ورزشی خانگی هستند؛ اما با توجه به قیمت این دستگاه شما می‌توانید یک تردمیل کارکرده مناسب با توجه به نیازتان خریداری کنید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مردم برای تناسب‌اندام خود به فکر ورزش کردن در خانه افتاده‌اند. از طرفی دیگر با توجه به مشغله کاری افراد و فرصت نداشتن برای رفت‌وآمد به باشگاه تردمیل های خانگی نقش بسیار مهمی امروزه در جامعه ما پیداکرده‌اند.

ما در این مقاله راجب تأثیر تردمیل بر سلامت انسان صحبت خواهیم کرد. همین‌طور در انتها مقاله فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت گسترده‌ای دارند رو معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید تردمیل کارکرده به نکاتی که در مقاله قبلی توضیح داده‌ام دقت فرمایید من لینک مقاله خرید تردمیل کارکرده رو برای شما مجدد قرار میدم تا در خرید تردمیل کارکرده مناسب کمکتون کرده باشم.

لینک مقاله خرید تردمیل کارکرده چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

 

تأثیر تردمیل بر سلامت ذهن

با بالا رفتن سن اندازه مغز هم مانند عضلات به‌صورت طبیعی کوچک می‌شوند. تمرکز خاص موجود در حین دویدن بر روی تردمیل بر ضد این کاهش اندازه فعالیت می‌کند. فعالیت‌های هوازی مانند دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل از زوال مغز جلوگیری می‌کند. به‌طور مثال تمرین بر تردمیل به افرادی که بیماری پارکینسون دارند نیز کمک می‌کند و بیماری آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

دویدن و درمان

بدن می‌تواند در هر زمینه خود را به‌خوبی درمان کند. بدن انسان دارای نوعی داروخانه اختصاصی است که تنها داروهای طبیعی و خاصی را در حین دویدن آزاد می‌کند. اگر یک برنامه تمرینی اصولی داشته با تردمیل داشته باشید (لینک مقاله شروع تمرین با تردمیل) این دستگاه محبوب باعث درمان خیلی از بیماری‌های شما می‌شود. ازجمله کمردرد و دیابت همچنین باعث افزایش گردش خون می‌شود.

هورمون اندورفین

اندورفین همان هورمونی است که بعد از ورزش کردن و دودین روی تردمیل باعث احساس شادابی شما می‌شود. اندورفین‌ها مسکن‌های طبیعی بدن هستند. آن‌ها برای تسکین دردها آزاد می‌شوند. با انجام ورزش هوازی متداول بر روی تردمیل بسیاری از بیماران دیگر نیازی به داروهای مضر و گران ندارند. بدن انسان بعد از 30 دقیقه دویدن روی تردمیل می‌تواند از سطح بالای اندورفین برای یک مدت طولانی استفاده کند.

سیستم عصبی

پیام رسآن‌های عصبی به مواد شیمیایی ویژه‌ای که در بدن تولید می‌شود، گفته می‌شود. دویدن یا پیاده‌روی تندروی تردمیل باعث ایجاد یک تعادل خوب در انتقال پیام‌های عصبی شود که درنهایت حس و حال بدن را تغییر داده و آن را شاداب‌تر می‌کند. پیام رسآن‌هایی که پس از دویدن بدن را شاداب‌تر می‌کنند شامل دوپامین، نور اپی نفرین و سروتونین می‌شوند. برای مثال، نور اپی نفرین سطح هوشیاری بدن را بالا می‌برد و دوپامین باعث شادی می‌شود.

 

کاهش فشارخون

با انجام فعالیت‌های بدنی فشارخون کاهش می‌یابد. اگر ورزش کردن مرتب رو در دستور کارتون قرار بدید فشارخون شما به تعادل خواهد رسید.  ‏کسانی که فشارخون بالا دارند باید روزهای کمی از هفته را به مدت 20 تا 30 دقیقه با تردمیل تمرینات ساده‌ای ‏انجام دهند.

دلایل کاهش فشارخون با تردمیل

  1. بعد از تمرین با تردمیل، سیستم عصبی سمپاتیک که کار ‏آن افزایش فشارخون است تحت تأثیر این هورمون‌ها قرار می‌گیرند و پاراسمپاتیک فعال می‌شود و فشارخون را کاهش می‌دهد.
  2. هر جا کالری سوزانده شود و وزن بدن کم شود، فشارخون نیز کم خواهد شد. در هنگام راه رفتن با ‏تردمیل نیز کالری سوزانده می‌شود، پس علاوه برداشتن اندام خوب، فشارخون خود را نیز تنظیم می‌شود.
  3.  کسانی که فشارخون بالایی دارند و چه کسی که ندارند، بعد از تمرین با تردمیل فشار سیستولی و ‏دیاستولی قلبشان کم خواهد شد، پس فشارخونشان هم متعادل می‌شود.

 

 

نتیجه‌گیری

خب در این مقاله در مورد تأثیر تردمیل بر سلامت انسان صحبت کردیم. همین‌طور که در متن خواندید، متوجه شدید که دویدن روی تردمیل باعث آزاد شدن هورمون‌هایی می‌شود که ایجاد احساس شادابی به انسان می‌دهد. نکنه مهم‌تر خرید یک تردمیل کارکرده یا نو هست. با توجه به شرایط کشور و نوسان دلار و ارز قیمت تردمیل ها هم افزایش پیداکرده است. ازاین‌رو خرید یک تردمیل کارکرده مناسب نیازهای شما رو برطرف می‌کند. فقط باید هنگام خرید تردمیل کارکرده به نکانی توجه داشته باشید.

در ابتدا مقاله قرار شد سایت‌های معتبر فروشگاهی که درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنم. یکی از این سایت‌های معتبر متعلق به فروشگاه بزرگ پرشین اسپرت هست. تمامی محصولات این فروشگاه برندهای معتبر بوده و شامل 6 ماه گارانتی می‌باشد.

برای دیدن سایت‌های معتبر فروش تردمیل کارکرده کلیک کنید.

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 15:25

ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بین تردمیل کارکرده یا دوچرخه ثابت کارکرده یکی را انتخاب کنید.ما این دو دستگاه را باهم مقایسه میکنیم تا شما بتونید راحت تر تصمیم گیری کنید.حالا سوال پیش می اید که چرا تردمیل کارکرده و یا دوچرخه ثابت کارکرده؟در پاسخ باید بگوییم با توجه به وضعیت و نوسانات ارزی کشور قیمت مای دستگاه ورزشی مثل تردمیل و دوچرخه ثابت بسیار افزایش پیدا کرده است. از این رو شما میتوانید با اطلاعات کافی و اگاهی کامل نسبت به این دستگاه ها یک دستگاه کارکرده خوب و باقیمت مناسب بخرید.

مثل همه مقاله مای قبلی هم در پایان فروشگاه‌های معتبر که در زمینه فروش انواع تردمیل کارکرده،دوچرخه ثابت کارکرده و الپتیکال کارکرده فعالیت دارند رو معرفی می‌کنم .

برای دیدن فروشگاه‌های معتبر کلیک کنید.

 

برای چربی سوزی کدام بهتر است؟

در بحث چربی سوزی باید ببنیم کدام دستگاه تردمیل یا دوچرخه ثابت عضلات را بیشتر درگیر می‌کند. زیرا هرچه عضلات بیشتری درگیر ورزش باشند و ضربان قلب بالاتر برود ، کالری و چربی بیشتری سوزانده می‌شود.اگر انتخاب شما تردمیل باشد باید بگوییم که تردمیل ها عضلات شکم ، پهلو ، همسترینگ، چهار سر ران ، ساق پاها و حتی دست‌ها رو درگیر می‌کند.

اما اگر انتخاب شما دوچرخه ثابت باشد،به‌جای قدم برداشتن ، رکاب زدن را ترجیح می‌دهید باید بدانید که عضلات درگیر در حین رکاب زدن ،چه بر روی دوچرخه کورسی یا کوهستانی چه بر روی دوچرخه ثابت ، فقط عضلات پا و باسن هستند و مقدار کمی هم شکم و پهلو ! بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بین تردمیل و دوچرخه ثابت ، تردمیل عضلات بیشتری را درگیر می‌کند.

تنوع تمرینی

زمانی که با تردمیل تمرین می‌کنید می‌توانید شیب و هم سرعت را تغییر دهید و با تغییراتی که به این دو مورد می‌دهید. تمرینات متفاوتی را به وجود بیاورید؛ حتی می‌توانید روی تردمیل برعکس راه بروید و یا تمرینات دیگری را انجام دهید. اما وقتی با دوچرخه ثابت تمرین می‌کنید فقط می‌توانید درجه سختی تمرین که همان میزان سختی و آسانی رکاب زدن است را تغییر دهید. تغییرات دیگری نمی‌توانید برای تنوع دادن به تمرینات دوچرخه ثابت انجام داد.

کدام فضا بیشتری اشغال می‌کند؟

تردمیل ها فضای بیشتری نسبت به دوچرخه ثابت اشغال می‌کنند.البته تردمیل مای جدید معمولاً تاشو هستند و فضا کمتری اشغال می‌کندد. ولی فضای اشغالی دوچرخه ثابت‌ها به نسبت تردمیل ها کمتر است و برای کسانی که فضای کمی برای دستگاه ورزشی‌شان در نظر دارند و یا منازل کوچکی دارند دوچرخه ثابت‌ها مناسب‌تر است.

 

آسیب‌دیدگی با کدام بیشتر است

اگر ازنظر آسیب‌دیدگی بخواهیم  تردمیل و دوچرخه ثابت رو باهم مقایسه کنیم باید بگوییم که آسیب‌دیدگی با تردمیل اگر مراقب نباشید کمی بیشتر از دوچرخه ثابت است. اگر دوچرخه ثابت دارای صندلی استاندارد باشد ، مدل نشستن شما بر روی زین دوچرخه ثابت هم صحیح باشد و صندلی را طوری تنظیم کرده باشید که زاویه زانوی شما با پدال اصولی باشد ، احتمال آسیب‌دیدگی شما خیلی کمتر است.

مقایسه پایانی

ابتدا باید ببنید که هدف شما از ورزش کردن چیست.بعدازآن با توجه به نیاز تمرینی و بودجه شما سپس اقدام به خرید یکی از دستگاه مای تردمیل یا دوچرخه ثابت کنید. اگر هدف شما درگیر کردن کل بدن و عضلات بیشتری است و به دنبال سریع‌تر جواب گرفتن و به‌تناسب اندام رسیدن است.درصورتی‌که ازنظر بودجه و فضای منزل محدودیتی نداشته باشید تردمیل می‌تواند بهترین گزینه باشد.

کلام آخر

این روزها با توجه به مشغله فروان، مردم فرصت رفتن به باشگاه مای ورزشی را ندارند علاوه بر این وجود ویروس کرونا هم در این ایام باعث تعطیلی خیلی از اماکن ورزشی شده است. باکم شدن تحرک و ورزش نکردن افراد به فکر خرید دستگاه مای ورزشی خانگی می‌افتند. محبوب‌ترین دستگاه وزشی خانگی تردمیل می‌باشد. اما نکنته ای که وجود دارد که در ابتدا مقاله به آن اشاره کردم قیمت تردمیل می‌باشد.

شما باکمی مطالعه و سرچ کردن متونید خیلی راحت یک تردمیل کارکرده خوب باقیمت مناسب بخرید. من در این مقاله یک سایت معتبر فروشگاهی رو معرفی می‌کنم به اسم پرشین اسپرت که خود من هم تردمیل خانگی‌ام رو از این سایت خریداری کردم. تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی بی‌قیدوشرط دارند.

برای دیدن فروشگاه بزرگ پرشین اسپرت کلیک کنید.

 

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 22 تير 1399 ساعت: 15:09

من در این مقاله قصد دارم ویژگی مای یک تردمیل کارکرده مناسب یا همان دوثابت را توضیح دهدم.اگر قصد خرید تردمیل کارکرده رو دارید و اطلاعاتی در مورد این دستگاه ورزشی محبوب ندارید حتما این مقاله رو بخونید.در این مقاله نکات ضروری که باید هنگام خرید تردمیل کارکرده نیاز است بدانید گفته خواهد شد.با توجه به شرایط ارزی کشور تردمیل تا هم دچار نوسانات قیمت شده اند،از این رو اگر بتوانید تردمیل کارکرده تمیز با قیمت مناسب پیدا کنید،خیلی به سود شما خواهد بود.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که درزمینهٔ خریدوفروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به‌راحتی بتونیم تردمیل مورد نظرتان رو خریداری کنید.

 


اقتدار موتور:

بهتر می‌باشد قدرت موتور از 5/1 اسب بخار کمتر نباشد. در حالتی که از دستگاه بیش‌تر برای دویدن تا پیاده‌روی استفاده می‌شود یا این‌که اینکه وزنتان بیش‌تر از 120 کیلوگرم می‌باشد بایستی تردمیل این قابلیت را داشته باشد که توان آن را تا 2 یا این‌که 3 اسب بخار بالا ببرید.

عرض تسمه:

در صورتی درشت‌اندام (هم از دید قد و هم از نگاه وزن) می‌باشید، بهتر می‌باشد از تسمه‌های پهن خیس استفاده نمایید. اضافه تردمیل تا با پهنا تسمه 40 سانتی‌متر به بالا می‌باشند. هرچه تسمه عریض خیس باشد، دویدن راحت‌تر خواهد بود. ولی تسمه آن بایستی مسلماً دولا و دست‌کم 35 سانتی‌متر پهنا و 100 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد. تسمه بایستی به‌صورت باشد که یک‌قدم عادی را پاسخگو باشد و درصورتی‌که قدم‌های شما به‌صورت معمول بلندتر می‌باشند، چه‌بهتر که‌این اندازه تا نیز بیش‌تر باشد. به علاوه، تسمه‌نقاله تردمیل می‌بایست در قسمت زیرین که در تماس با تخته تردمیل می‌باشد دارنده لایه‌های پارچه‌ای یار با تارهای کربن باشد تا از تولید الکتریسیته مستقر هنگام فعالیت تردمیل خودداری شود. این الکتریسیته بومی منجر تخلیه بارهای توانا الکتریکی به مدارات الکترونیکی تردمیل می‌گردد و اضافه وقت تا کاغذ نمایش جراحت خواهد دید.

چهارچوب و فرم دستگاه:

هم می‌تواند از استیل و هم از آلومینیوم ساخته شود. استیل سنگین خیس و سفت خیس می‌باشد البته ممکن می‌باشد در طولانی زمان زنگ بزند. آلومینیوم سبک‌تر می‌باشد ولی زنگ نمی‌زند.

نوار کاغذ:

می‌بایست به‌صورت باشد که راه رفتن روی آن شل باشد و ضربه پای شمارا نیز بتواند به‌خوبی جذب نماید.

نمایشگر تردمیل:

بایستی واحد سنجش سرعت، شیب، دوره و فاصله طی شده به‌وسیله کاربر را نشان بدهد. ولی در بعضاً از دسته تا ضربان قلب و میزان کالری مصرفی نیز نمایش داده میشود. به علاوه، صفحه نمایشگر می‌بایست پهناور باشد تا خواندن سرعت، شیب، عصر و فاصله را برایتان راحت‌تر نماید.

 برد تردمیل:

این موفقیت برای در دست گرفتن سرعت و توان تردمیل پیاده‌سازی گردیده و بر اساس فرکانس سوئیچ ترانزیستور برد، سرعت و توان موتور را در دست گرفتن مینماید. توجه نمایید که تردمیل دکمه و بند توقف اضطراری داشته باشد و یادتان باشد با پرداخت مبلغ اضافه می‌توانید تردمیلی بااقتدار موتور فراتر، استحکام بدنه و تجهیزات بیش‌تر داشته باشید. روش صحیح راه رفتن از افتادن کتف تا و به جلو داخل شدن سرتان هنگام کار با تردمیل پرهیز کنید. دقت داشته باشید که ارتفاع قدم‌هایتان می‌بایست مانند ارتفاع گامی باشد که در وضعیت معمولی می‌باشد.

متداول‌ترین آسیب تا

درد پاشنه و کف پا (به علت التهاب فاشیای کف پا) • درد کف پا و میان انگشتان درد در زانو درد در قسمت خارجی لگن التهاب تاندون آشیل درد در قسمت جلوی ساق دردهای عضلانی در ناحیه پشت ران درد در ناحیه کمر به علت دویدن روی شیب بالای تردمیله، مدام 3 تا 5 دقیقه را برای گرم و سرد کردن اختصاص دهید.

تفاوت تردمیل و دویدن در فضای باز

دویدن روی تردمیل تفاوت تردمیل و دویدن در فضای باز تفاوت تردمیل و دویدن در فضای باز هنگامی که شما میدوید، از طرف بدنتان نیرویی به سمت زمین وارد می گردد .زمین کمی از آن را جذب می‌نماید و مقدار دیگر را به سمت بدن برمی‌گرداند که با استعمال از کفش مای مطلوب این مقدار نیرو معدود می‌شود و از زخم رساندن به اندام تحتانی پرهیز میکند، البته در تردمیل این گونه وجود ندارد .چون این دستگاه دارنده تسمه‌ای می‌باشد که هنگامی که شما روی آن نیرو وارد میکنید، به طور ارتعاشی آن را برمی‌گرداند و موتور آن نیز نیروی بیشتری ایجاد می‌نماید.

نقص‌ دیگری که در بین استعمال کنندگان تردمیل مشهود است این می‌باشد که هنگام دویدن یا این‌که راه و روش رفتن دستگیره تا را نگه می دارا هستند که‌این فعالیت ایرادات متعددی برای ورزش‌کار تولید می‌کند.

برخی از این خطاها عبارت اند از:

برهم زدن حالت طبیعی تن (که خویش باعث بروز دردهای مفصلی و عضلانی می‌گردد)، کاهش تعادل و هماهنگی و کاهش شم عمقی- عصبی ( این شم بضاعت و توان حس حالت تن و ثبت آن در فضای حریم می‌باشد). به علاوه، با پیشرفت دانش مهندسان ورزشی اشتباهات مربوط از گزاره به عمل بردن سطح‌های قابل انعطاف برای تسمه را حل کرده اند .

البته نکته مهم این می‌باشد که وقتی‌که شما در فضای آزاد می‌دوید، سطوحی که پایین پای شما قرار می‌گیرد، متعدد می‌باشد (تر، کم آب، دشوار، قابل انعطاف و...) که همین مورد بحران اثرگذار برای تقویت سیستم عصبی- عضلانی و بهبود توان و تعادل می‌باشد و برای دوندگان اهمیت فراوانی داراست.

یادتان باشد تهیه و تنظیم کفش ورزشی قابل قبولی که امروزه تحت عنوان یک کدام از ابزار اصلی هر فن‌ورزشی مطرح می‌باشد.

 

جمع‌بندی

همین طور که در مقاله گفته شد برای خرید تردمیل کارکرده باید به نکاتی توجه کرد. در ابتدا مقاله قرار شد سایت مای معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشگاه مای معتبر در زمینه خریدوفروش تردمیل کارکرده فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند این فروشگاه واقع در مجتمع نیکا مشهد می‌باشد من ادرس سایت این فروشگاه رو در لینک زیر قرار میدم. امیدوارم این مقاله به خرید شما در تردمیل کمک کرده باشه...

برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1399 ساعت: 16:09

این مطلب رو برای افرادی می‌زارم که به دنبال لاغری با تردمیل یا همان دو ثابت هستند اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند و برنامه تمرینی مناسبی ندارند.همین‌طور در ادامه مطلب به شما در خرید تردمیل کارکرده یا نو کمک خواهم کرد.شما متون به‌راحتی با رعایت به سری نکات و به برنامه تمرینی منظم لاغر شوید.چربی‌های شکم،پا و بقیه جاهای بدنتان دوآب کنید و اندامی مناسب داشته باشید.ابتدا باید نحوه استفاده از دستگاه تردمیل رو یاد بگیرید.سپس به سراغ شروع برنامه تمرینی برای لاغری و تناسب‌اندام می‌رویم.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که درزمینهٔ فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم. تا شما به‌راحتی بتونیم تردمیل موردنظرتان رو خریداری کنید.

http://persiansport.net/

استفاده از کفش مناسب

برای شروع کار با تردمیل ابتدا باید یک کفش نرم و لژ دار تهیه کنید.کفش مناسب باید جای انگشتان پایتان راحت باشد و گودی کف پای شمارا پر کند. بعضی‌ها به‌اشتباه به راین باورند که کفش، بعد از مدتی جا باز می‌کند. اما دقت کنید که هیچ‌وقت کفشی که پاها تون توی تاوَن‌ها احساس راحتی ندارند رو برای دویدن انتخاب نکنید.

آب قبل تمرین فراموش نکنیم

استفاده از رژیم غذایی ورزشی در کنار انجام تمرینات بسیار مهم و ضروری هست.در کنار رژیم غذایی باید آب کافی به بدنتان برسانید.نیم ساعت قبل تمرین حتماً به آب به‌اندازه بنوشید.هنگام تمرین کردن هم به بطری آب کنار خود داشته باشید تا زمانی که بدنتان به آب نیاز پیدا کرد از آن بنوشید.

گرم کردن قبل تمرین

حتماً قبل از تمرین با تردمیل 15 دقیقه گرم‌کنید یا به‌اصطلاح حرکات کششی انجام دهید.ابتدا کار  با سرعت 1 تا 2 کیلومتر در ساعت، قبل از استفاده تردمیل پیاده‌روی چنین.

دقت کنید که وقفه‌ای در تمرینات پیش نی‌اید زیرا  از فایده تمرینات هوازی بی‌نصیب میمون.

لاغری با تنظیمات دستگاه

تنظیمات سرعت و شیب تردمیل دو عامل اصلی در لاغری می‌باشند.دکمه‌های دستگاه تردمیل مانند اتاق فرمان هستند و شما بایدان را کنترل کنید.

برای استفاده از تنظیمات دستگاه از دفترچه راهنما کمک بگیرید.ابتدا راحت‌ترین حالت رو انتخاب کنید. وقتی حرفه‌ای‌تر شدید، بهترِ میزان شیب و سرعت رو با توجه به آمادگی بدنتان تنظیم چنین.

http://persiansport.net/

شروع برنامه

  1. یک دقیقه با سرعت ۱٫۵ تا ۲ کیلومتر بر ساعت (۲٫۴ تا ۳٫۲ کیلومتر) روی تردمیل راه برید.
  2. سرعت دستگاه رو بالا ببرید و به ۱٫۸ متر بر ساعت (۲٫۹ کیلومتر بر ساعت) برونید و  به مدت ۳۰ ثانیه روی پنجه پا و ۳۰ ثانیه روی پاشنه پاها تون راه بروید.
  3. شیب رو به ۶ برونید و سرعت رو روی ۱٫۵ و ۱٫۸ متر بر ساعت (۲٫۴ و ۲٫۹ کیلومتر بر ساعت) ثابت نگه‌دارید. حالا یک دقیقه راه برید. سعی کنید بلندتر قدم بردارید. اله سخت بود، سرعت تردمیل رو کمتر کنید و بعد از ۲ دقیقه شیب رو به 0 برونید.
  4. سرعت دستگاه رو روی ۳ و ۴ متر بر ساعت (۴٫۸ و ۶٫۴ کیلومتر بر ساعت) تنظیم کنید و ۲۰ دقیقه روی آن بدوید. می‌توان توی هفته اول تمرین، این میزان رو ثابت نگه‌ داشت.
  5. هر ۱ دقیقه، آرام سرعت تردمیل رو کم کنید تا بدن سرد شود.
  6. بعد از 2 هفته تمرین، سرعت و شیب دستگاه رو بیشتر کنید. برای این کار شیب رو به مدت ۱ تا ۲ دقیقه تا بالای ۴ ببرید و بعد هم سرعت تردمیل رو کم کنید.
  7. 7-       برای لاغری با تردمیل تمرینات اینتروال رو انجام بدید. این نوع تمرین‌ها بهترین روش برای چربی سوزی و بالا رفتن استقامت بدن به‌حساب می‌آید.
  8. تمرینات شدت بالای ۱ تا ۲ دقیقه‌ای روی تردمیل (تمرینات اینتروال) ضربان قلب را بالا می‌برد. بعد از تاوَن هم می‌تونید شدت تمرین رو کم کنید.

http://persiansport.net/

 

جمع‌بندی

اگر مقاله‌های قبلی من رو دنبال کرده باشید در مورد خرید تردمیل کارکرده و راز های نگهداری تردمیل کارکرده توضیح داده بودم. در این مقاله هم در مورد شروع برنامه با تردمیل توضیحاتی دادم. همان‌طور که در ابتدا مقاله قول داده بودم که در پایان فروشگاه معتبر که فروش تردمیل دارند رو معرفی کنم.

فروشگاه پرشین اسپرت هم یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر که در این حوزه فعالیت داره و محصولاتش رو به سراسر ایران ارسال می‌کند پیشنهاد می‌کنم حتماً به سایت این فروشگاه هم سر بزنید و از محصولاتشون دیدن کنید.

برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 14:01

تردمیل کارکرده نیاز به نگهداری و سرویس منظم دارد. همیشه باید قسمت های مختلف تردمیل را پاکیزه نگه داشت. نوار نقاله تردمیل کارکرده (دو ثابت) یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه میباشد. نوار نقاله ها همیشه باید به صورت منظم روغن کاری شوند. برای جلوگیری از فرسوده شدن و خرابی تردمیل و همچنین روش های صحیح نگهداری تردمیل پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندهید.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه های معتبر اینترنتی که در زمینه فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به راحتی بتونین تردمیل مورد نظرتون رو خریداری کنید. نگهداری مناسب از تردمیل باعث افزایش طول عمر و سلامت دستگاه می شود، برای سلامتی دستگاه نکات زیر قابل توجه است.

تردمیل کارکرده

محل قرار گرفتن تردمیل

تردمیل باید در محلی قرار بگیرد که رطوبت و گرد و غبار و نور مستقیم خورشید وجود نداشته باشد. محیط خانه و اتاق و همینطور باشگاه ها مکان های مناسبی برای تردمیل هستند. نکات بالا اکر رعایت نشوند باعث کاهش طول عمر دستکاه شما میشوند.

یکی از موارد مهم دیگر سطح زیر تردمیل میباشد. باید پایه های تردمیل در یک سطح قرار بگیرند. محل قرار گرفتن تردمیل باید تراز باشد و زیر دستکاه شیب نداشته باشد. هنگام استفاده از تردمیل دستگاه نباید دچار لرزش و تکان شدید شود.

مدت زمان استفاده از تردمیل یک امر بسیار مهم میباشد. از نظر فنی برای طول عمر بیشتر بر روی تردمیل های خانگی که اکثرا از موتورهای DC  در آنها استفاده شده نباید بیشتر از یک ساعت بصورت متناوب استفاده کرد و بعد از یک ساعت حداقل نیم ساعت برای خنک شدن تردمیل باید دستگاه را خاموش کرد. اینکار باعث طول عمر بیشتر موتور تردمیل می شود.

برای دیدن تردمیل کارکرده خانگی کلیک کنید.

روغن‌کاری تردمیل

تمامی تردمیل کارکرده باید به‌موقع روغن‌کاری شوند. استحکاک بین زیر تسمه‌نقاله (محل راه روی) و تخته زیر این قسمت باید به کمترین میزان خود برسد. نوار تردمیل به دلیل چرخش بروی تخته زیری پیست باعث ایجاد استحکاک و گرما می‌شود و گاهی باعث ایجاد الکتریسیته ساکن شده که باعث خرابی تسمه‌نقاله و بورد و حتی موتور دستگاه می‌شود.

برای جلوگیری از این مسئله باید از روغن مخصوص تردمیل استفاده شود. روغن سیلیکون که اصطلاحاً روغن تردمیل هم خطاب می‌شود باعث لغزندگی و خنک شدن زیر تسمه‌نقاله حین کارمیشود. طریقه روغن‌کاری تردمیل به این صورت است که توسط یک سرنگ روغن را می‌کشید و به زیر نوار به‌صورت خطی درجه‌ات عرضی نوار ریخته می‌شود تا هنگام کارکرد کامل پخش شود.

تمیز کردن اطراف موتور

جمع شدن گردوخاک در تردمیل به‌مرورزمان باعث آسیب رساندن به دستگاه می‌شود. اگر توجه به این مورد نشود باعث ازکارافتادن تردمیل می‌شود و شما باید هزینه‌ای برای تعمیر دستگاه خود بپردازید. با تمیز کردن به‌موقع و درست قسمت‌های داخلی موتور مخصوصاً اطراف موتور می‌توانید از خرابی دستگاه خود جلوگیری کنید.

افرادی که از تردمیل خانگی استفاده می‌کندد باید به این نکته آگاه باشند که گرد خاک و پرز می‌تواند در مدت کوتاهی به داخل دستگاه نفوذ کند و باعث خرابی شود. اگر تردمیل را بر روی فرش قرار داده‌اید حتماً به این نکته توجه کنید. گیرکردن پرزها در تردمیل معمولاً در قسمت خنک‌کننده دستگاه مشکلاتی به وجودمی آورد.

تردمیل کارکرده

اتصال به برق

آسیبت ناشی از نوسانات برقی در دستگاهی تردمیل کارکرده بسیار شایع هست. روش ساده برای جلوگیری از خرابی ناشی از جریان برق استفاده از محافظ برق هست. البته استفاده نکردن از دستگاه در ساعات پرمصرف برق که اوایل شب هست بسیار توصیه می‌شود. زیرا در این ساعات نوسانات برق بیشتر از ساعت‌های دیگر هست.

صفحه‌نمایش یا مانیتور

بعد از هر بار استفاده از دستگاه با یکپارچه نمدار قاب و صفحه‌نمایش تردمیل را پاک‌کنید. اگر این کار نکنید عرق و لکه در سطح خارجی مانیتور ایجاد می‌شود. بهترین پاک‌کننده که می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید آب هست ولی باید مراقب باشید که آب به داخل صفحه‌نمایش نفوذ نکند.

تردمیل کارکرده

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نگهداری و افزایش طول عمر تردمیل کارکرده توضیح دادیم. با توجه به هزینه‌های بالای تعمیرات تردمیل باید به نکاتی که در متن گفته شد حتماً توجه کرد.

اگر قصد خرید تردمیل کارکرده رو هم دارید و اطلاعاتی در مورد این دستگاه ورزشی محبوب ندارید حتماً مقاله قبلی من مطالعه کنید. درون مقاله نکات ضروری که باید هنگام خرید تردمیل کارکرده نیاز است بدانید گفته‌شده است.

در ابتدا مقاله قرار شد سایت‌های معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشگاه‌های معتبر درزمینهٔ فروش تردمیل کارکرده فعالیت دارد فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند.

برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 12:22

این مقاله در مورد خرید تردمیل کارکرده و نو با بهترین برندهای موجود در بازار میباشد. اگر به دنبال خرید تردمیل کارکرده یا نو مناسب هستید، اما نمیدانید کدام برند را انتخاب کنید یا به اصطلاح سر در گم هستید،این مقاله حتما به شما کمک فروانی در خرید تردمیل مناسب و ایده التان خواهد کرد.تردیمل یک دستگاه محبوب برای انجام ورزش های هوازی در خانه و باشگاه میباشد.

شما از تردمیل میتوانید برای کاهش وزن، پرورش عضلات و ماهیچه ­ها یا برای بهبود ضربان قلب استفاده کنید.همه سنین مختلف میتوانند از تردمیل استفاده کنند به همین علت تردمیل محبوب ترین و پرکاربردترین دستگاه ورزشی میباشد.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه های معتبر اینترنتی که در زمینه  فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به راحتی بتونین تردمیل مورد نظرتون رو خریداری کنید.

http://persiansport.net/product-category/trademil/

انواع تردمیل

تردمیل ها به سه دسته تردمیل خانگی،باشگاهی و آبی تقسیم میشوند.قیمت تردمیل با توجه انواع ان و همچنین امکانات و قابلیت های دستگاه متغییر میباشد.به عنوان مثال تردمیل های خانگی کوچکتر از تردمیل های باشگاهی هستند و جابه جایی انها راحت تر میباشد.

تردمیل های آبی هم که از اسمش مشخص میباشدبرای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده است.تردمیل ها به دو صورت تاشو و غیر تاشو در بازار وجود دارند.

برای خرید تردمیل کارکرده خانگی و باشگاهی با بهترین قیمت کلیک کنید.

مزایا تردمیل خانگی

افراد معولا با توجه به مشغله کاری فروان فرصت رفت  و آمد به باشگاه های ورزشی  را ندارند.شما هر وقت که اراده کردید، میتوانید تردمیل را روشن کرده و روی آن ورزش کنید.

در هنگام ورزش با تردمیل در خانه، می توانید برنامه مرد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنید. سرگرم صحبت کردن با خانواده یا دوستان خود باشید و حتی لغات کلاس زبان بعدازظهر خود را مرور کنید.

http://persiansport.net/product-category/trademil/

اجزا تردمیل

تردمیل ها از قطعات فروانی تشکیل شده اند. برای کار با تردمیل ابتدا لازم است با قطعات و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا شوید. بدانید قیمت تردمیل بیشتر به کدام یک از قطعات آن تعلق می­گیرد و در زمان خرابی­ های چه باید بکنیم.چنتا از اجزا مهم عبارتند:

موتور: عضو تعیین کننده قیمت تردمیل، موتور آن است.بهترین برند تردمیل های خانگی دارای موتوری بین 5/2 تا 5 اسب بخار قدرت دارند و این عدد برای تردمیل ­های باشگاهی بالاتر از 5 است.

تسمه: یکی دیگر از تفاوت های تردمیل های خانگی و باشگاهی در اندازه تسمه آنهاست. این امر باعث کمتر بودن قیمت تردمیل خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی است.

مانیتور: مانیتور تردمیل ها بسته به قیمت تردمیل، متفاوت میباشد. پیشرفته این مانیتورها، قابلیت ثبت ضربان قلب، میزان کالری مصرفی، تنظیم سرعت و شتاب دستگاه، تنظیم شیب و حتی قدم شمار را دارا می­باشند.

http://persiansport.net/product-category/trademil/

برند های تردمیل در ایران

برای خرید تردمیل کارکرده و یا نو ابتدا باید برند ان را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته اگرکمی دقت نماییم به تردمیل های آمریکایی نیز در بازار برمی خوریم.

برند های چینی در بازار امروز زیاد شده است اما با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید برند های معتبر رو شناسایی کنید. سوال مهمی که در انتخاب بهترین برند تردمیل باید به آن پاسخ داده شود، این سوال است، معیارهای انتخاب بهترین برند برای تردمیل چیست؟ آیا یک تردمیل فول آپشن، با تمام امکانات اما بدون خدمات پس از فروش، برند منتخب شما خواهد بود؟ در ادامه چند برند معتبر رو معرفی خواهیم کرد.

برند توربو فیتنس

یکی از معروف ترین برند های بازار توربو فیتنس میباشد که یک کمپانی تایوانی میباشد.فعالیت این برند بیشتر در اروپا و اسیاست و بازار دست دوم بسیارخوبی هم دارد که تردمیل کارکرده ان طرفداران زیادی دارد.از ویژگی های این محصولات قدرت خوب موتر و  مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، پایه شنا، ماساژور برقی میباشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، این کمپانی را جز محبوب ترین ها قرار داده است.

برند دی کی سیتی

کمپانیDKCITY  یکی ازبرترین و حرفه ای ترین تولیدکننده تجهیزات هوازی ورزشی میباشد که درسال 1987 درکشور تایوان تاسیس شد.

این کمپانی به دلیل داشتن تیم قوی مهندسی در تولید تجهیزات باکیفیت حتی در روزهای ابتدایی تولیدات خود به معروفیت در بازار پررقابت تجهیزات ورزشی رسید. لازم به ذکراست که بین تردمیل های دی کی سیتی سری های DX و LX تولیدات خود کمپانی تایوانی این برند میباشند و سری های SX تولید چین و تحت لیسانس تایوان میباشد.

جمع بندی

در این مقاله دو تا از بهترین برند های موجود در ایران رو معرفی کردیم که تردمیل کارکرده و نو زیادی در بازار دارند. باتوجه به شرایط ارزی کشور تردمیل کارکرده خانگی و باشگاهی طرفداران زیادی دارد. علاوه براین با توجه به ایام کرونا همه افراد به دنبال ورزش کردن در خانه هستند که تردمیل مناسب ترین دستکاه ورزشی در خانه میباشد.

در ابتدا مقاله قرار شد سایت های معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشکاه های معتبر در زمینه فروش تردمیل کارکرده فعالیت دارد فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند. برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 14:14

اگر قصد خرید تردمیل کارکرده رو دارید و اطلاعاتی در مورد این دستگاه ورزشی محبوب ندارید حتما این مقاله رو مطالعه کنید.در این مقاله نکات ضروری که باید هنگام خرید تردمیل کارکرده نیاز است بدانید گفته خواهد شد.با توجه به شرایط ارزی کشور تردمیل ها هم دچار نوسانات قیمت شده اند،از این رو اگر بتوانید تردمیل کارکرده تمیز با قیمت مناسب پیدا کنید،خیلی به سود شما خواهد بود.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه های معتبر اینترنتی که در زمینه خرید و فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به راحتی بتونین تردمیل مورد نظرتون رو خریداری کنید و یا تردمیل کارکرده خودتون رو به بهترین قیمت به فروش برسونید.

http://persiansport.net/

سال ساخت

اولین نکته در هنگام خرید تردمیل کارکرده سال ساخت دستگاه میباشد.زیرا اگر مدت زیادی از دستگاه استفاده شده باشد استهلاک دستکاه هم زیاد شده است و به احتمال زیاد بسیاری از قطعات مصرفی دستگاه را باید تعویض کنید.

دلیل فروش

اما استثنا هم وجود دارد به عنوان مثال یه دستگاه 5 سال خریداری شده است اما صاحب ان از دستگاه استفاده نکرده و تردمیل بسیار تمیز میباشد. چنین دستگاهی چه بسا از تردمیل‌های استفاده شده که سال تولید آن‌ها کمتر است، بهتر و مرغوب‌تر باشد.

یه سوال مهم هنگام خرید دستگاه از صاحب ان،دلیل فروش تردمیل میباشد.مهم است که علت فروش مشکل مالی باشد یا مدل بالاتری میخواهد بخرد و یا این که تردمیل اصطلاحا به خرج افتاده است.

برای این که در این شرایطی درست تصمیم بگیریم و به قول معروف سرمان کلاه نرود، بهتر است از کسی که در خرید و فروش وسایل ورزشی دست دوم به‌ویژه تردمیل متخصص است، کمک بگیریم.

تردمیل خانگی است بهتر یا باشگاهی

یکی از نکات مهم خرید تردمیل کارکرده این است که دستگاه در خانه کار کرده است یا در باشگاه ورزشی بوده است.طبیعی است که تردمیل های کارکرده خانگی بسیار بهتر و به اصطلاح خوش بخرتر هستند.

اما شرایط نگهداری تردمیل خانگی هم بسیار مهم میباشد.به عنوان مثال شرایط نگهداری تردمیل در گاراژ با داخل منزل، بسیار متفاوت است.  در منزل تردمیل از گرما، سرما، تغییرات آب و هوا مثل باران و برف و تابش مستقیم آفتاب در امان است. این درحالی است که در گاراژ چنین نیست، بالکن هم مکان مناسبی برای نگهداری تردمیل نیست. به‌ویژه اگر مسقف نباشد.

برای خرید تردمیل کارکرده خانگی تمیز کلیک کنید

http://persiansport.net/

کیفیت موتور

هنگامی که روی تردمیل راه می‌روید، به صدای موتور آن گوش کنید. نباید هنگام حرکت از موتور، تسمه و قاب تردمیل صدایی شنیده شود. دویدن را هم امتحان کنید. به سرعت روی تردمیل بدوید و باز هم به خوبی به صدای موتور، تسمه و قاب گوش کنید. اگر کوچکترین صدایی شنیدید، احتمالا موتور تردمیل مشکل دارد و از خرید آن منصرف شوید.

تحمل وزن

یکی دیگر از نکات مهم خرید تردمیل تحمل وزن دستگاه میباشد. تحمل وزن ایده‌آل تردمیل تقریبا ۱۰ کیلوگرم بیش‌تر از وزن کسی است که از آن استفاده می‌کند. با یک حساب سرانگشتی، ببینید تردمیل می‌تواند وزنتان را تحمل کند و مناسب استفاده شما هست.

ضمانت نامه

در هنگام خرید تردمیل حتما به گارانتی دستگاه توجه داشته باشید. مراقب باشید که برخی از گارانتی ها شرایط و بندهایی دارند که بعد از خرید محصول و باز کردن جعبه‌ اش، از آنها مطلع میشوید.

قبل از خرید اینترنتی یا از طریق فروشنده و خریداران دیگر دربارۀ بندهای گارانتی اطلاعات کسب کنید. این اطلاعات باعث می‌شود بدانید ضمانت موتور، بخش‌های مختلف، تعمیرات و تعویض قطعات تردمیل با چه شرایطی انجام می‌شود.

برند تردمیل

طبیعی است برند های معتبر محصولات بهتر و با کیفیت تری نسبت به رقبا دارند. اگر شرکت سازنده، نام و نشان مطرحی نداشت، بهتر است پیش از خرید تردمیل، در مورد برند آن تحقیق کنید. سعی کنید نظرات کسانی که از این برند استفاده کرده‌اند را بپرسید. البته ممکن است شرکت تولید کننده مشهور نباشد و به تازگی محصولات خود را به بازار معرفی کرده باشد؛ ولی کیفیت تولیداتش بالا و قابل مقایسه با برندهای مطرح است.

امکانات

امکانات ارائه شده در هر مدل تردمیل، با مدل دیگر متفاوت است. مثلا یک مدل تردمیل ممکن است امکاناتی مانند تغییر سرعت‌، تنظیم شیب، برنامه‌های متعدد، سنسور ضربان قلب، پخش موسیقی و … داشته باشد؛ درصورتی که مدل دیگر فقط تعدادی از این امکانات را دارد. بنابراین تنها خود شما هستید که می‌توانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.

http://persiansport.net/

نتیجه گیری

همین طور که در مقاله گفته شد برای خرید تردمیل کارکرده باید به نکاتی توجه کرد. در ابتدا مقاله قرار شد سایت های معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشکاه های معتبر در زمینه خرید و فروش تردمیل کارکرده فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند این فروشگاه واقع در مجتمع نیکا مشهد میباشد من ادرس سایت این فروشگاه رو در لینک زیر قرار میدم. امیدوارم این مقاله به خرید شما در تردمیل کمک کرده باشه... برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 15:17

چرا برای لاغری باید از تردمیل استفاده کرد؟

اگر به فکر لاغری سریع هستید تردمیل بهترین گزینه است. زیرا برنامه‌های تمرینی هوازی مرتبط با دستگاه تردمیل،یکی از موثرترین راه هاست. اگر یه برنامه اصولی داشته باشید تردمیل بیشترین تاثیر را در لاغری، کاهش وزن و چربی سوزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لایه چربی زیر جلدی به میزان قابل توجهی در ورزش هوازی کم میشود، این به معنای کالری سوزی است. اما این مورد زمانی در مسیر درست است که در راستای داشتن یک برنامه تمرینی قوی در کنار رژیم غذایی سالم قرار داشته باشد.

برای خرید تردمیل کارکرده خانگی و باشگاهی کلیک کنید

فواید استفاده از تردمیل

  1. افزایش اکسیژن خون
  2. تقویت سیستم قلبی
  3. کاهش کالری و کرسترول
  4. بهبود مفاصل
  5. استفاده راحت در خانه بدون رفتن به باشگاه

سخن پایانی

تردمیل محبوب ترین دستگاه ورزشی خانگی میباشد، که طرفداران زیادی داره.امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا همه افراد حتی سربلیتی ها هم به دنبال خرید تردمیل هستند. اما برای خرید تردمیل کارکرده یا نو باید نکاتی رو هم توجه داشته باشد. البته ما در مقاله های قبلی در مورد نکات خرید تردمیل کارکرده و نو صحبت کدیم که لینک مقاله رو برای شما قرار میدهم.

دیدن مقاله خرید تردمیل کارکرده و نو

سایت های معتبر فروشگاهی هم هستند که در این سایت ها شما میتوانید انواع تردمیل های کارکرده رو خریداری کنید و یا حتی تردمیل های کارکرده خودتون رو با بهترین قیمت بفروشین برسونید. من لینک سایت های معتبر فروشگاهی رو در زیر قرار میدم امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

برای دیدن فروشگاه های معتبر ورزشی کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 133 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 15:52

در این مطلب قرار ابتدا در مورد مزایا تردمیل و تاثیر آن بر روی سلامتی و لاغری توضیح دهیم سپس در مورد خرید انواع تردمیل کارکرده ونو اطلاعاتی به شما میدهیم و این که چطور باید از تردمیل استفاده کنید و برای شروع،‌ بهتر است از چه تردمیلی استفاده کنید.

در پایان این مقاله قصد داریم فروشگاه های معتبر اینترنتی که در زمینه خرید و فروش انواع تردمیل کارکرده فعالیت دارند رو معرفی کنیم تا شما به راحتی بتونین تردمیل مورد نظرتون رو خریداری کنید و یا تردمیل کارکرده خودتون رو به بهترین قیمت به فروش برسونید.

 

مزایا استفاده از تردمیل

 

کار کردن با تردمیل برای همه افراد در سنین مختلف ورزشی مناسب و راحت به شمار می آید. با تردمیل به راحتی میتوان در منزل ورزش کرد بدون اینکه زمان و هزینه اضافی صرف رفتن به باشگاه کرد.

سطح تردمیل بسیار هموار و اصولی میباشد به همین دلیل برخلاف پیاده روی و دویدن در پارک و مسیرهای بیرون از خانه، با پستی‌ها و بلندی‌ها و موانع پیش‌بینی‌نشده روبه‌رو نخواهید شد.

تردمیل ها اطلاعاتی نظیر ضربان قلب و میزان کااری و به طور کلی اطلاعاتی در مورد وضعیت جسمانی  کاربر میدهند.

 

نحوه استفاده از تردمیل

 

قبل از شروع کار کردن با تردمیل اگردچار مشکلات کمر درد یا مفاصل هستید حتما با پزشک متخصص در این مورد مشورت کنید.

برای کار کردن با تردمیل ابتدا باید کفش و لباس مناسب بپوشید، سپس دست ها را به حالت دویدن عادی به طرفین بدن بگیرید.

بعضی از دستگاه‌های تردمیل مجهز به یک میله هستند و امکان اینکه وسوسه شوید طی دویدن روی دستگاه، آن میله را با دست بگیرید، زیاد است. پس حواس‌تان باشد که این کار را نکنید.

شیوه کار کردن با پخش های دیجیتالی تردمیل رو حتما یاد بگیرید زیرا این کار باعث میشود تا سطح شیب مناسب و سرعت مناسب به درستی تنظیم کنید.

قبل از شروع کار کردن با تردمیل پنج دقیقه بدنتان رو گرم کنید. بعد از گذشته چند هفته از تمرین به صورت تصاعدی سرعت را افزایش دهید این کار را حتما با دقت انجام دهید تا به شما آسیبی نرسد.

 

در هنگام خرید تردمیل کارکرده یا نو به چه نکاتی باید توجه کرد

 

تحمل حداکثر وزن

 

تردمیل ها ظرفیت های متفاوتی دارند، پس قبل از خرید به میزان وزن خود توجه کنید.

تردمیل ها تا سقف 180 کیلو گرم معمولا تحمل وزن دارند، شما باید با توجه به استفاده (خانگی یا باشگاهی) تردمیل خود را انتخاب کنید.

قابلیت جابه جایی راحت

 

اگر کم بود جا دارید قابلیت جمع و تا شدن وسیله هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید ان را در نظر بگیرید.

البته چنین قابلیتی در تردمیل‌هایی با صفحات کوچک‌ وجود دارد. دقت کنید که کوچک بودن صفحۀ راه رفتن و دویدن می‌تواند کارایی وسیله را کاهش بدهد. پس به ‌بهانه رسیدن به فضای بیشتر در منزل، از کیفیت ورزش کردن‌تان کم نکنید.

ضمانت نامه فروش

 

در هنگام خرید تردمیل حتما به گارانتی دستگاه توجه داشته باشید. مراقب باشید که برخی از گارانتی ها شرایط و بندهایی دارند که بعد از خرید محصول و باز کردن جعبه‌ اش، از آنها مطلع میشوید.

قبل از خرید اینترنتی یا از طریق فروشنده و خریداران دیگر دربارۀ بندهای گارانتی اطلاعات کسب کنید. این اطلاعات باعث می‌شود بدانید ضمانت موتور، بخش‌های مختلف، تعمیرات و تعویض قطعات تردمیل با چه شرایطی انجام می‌شود.

قیمت تردمیل

 

تردمیل وسیله ارزانی نیست و برای خرید ان حداقل باید 4 میلیون را کنار بگذارید، هرچقدر تردمیل با کیفت تر و با امکانات بیشتر بخواهید قاعدتا باید هزینه بیشتر پرداخت کنید درنظر گرفتن نیازهای شخصی و فضایی که می‌توانید در آن تردمیل را نگهداری کنید، از همه‌چیز مهم‌تر است.

 

سخن پایانی

همین طور که در مقاله گفته شد برای خرید تردمیل کارکرده یا نو باید به نکاتی توجه کرد. در ابتدا مقاله قرار شد سایت های معتبر فروشگاهی رو معرفی کنم یکی از این فروشکاه های معتبر در زمینه خرید و فروش تردمیل کارکرده فروشگاه پرشین اسپرت مشهد که تمامی محصولات این فروشگاه 6 ماه گارانتی تعویض دارند این فروشگاه واقع در مجتمع نیکا مشهد میباشد من ادرس سایت این فروشگاه رو در لینک زیر قرار میدم. امیدوارم این مقاله به خرید شما در تردمیل کمک کرده باشه...

برای دین سایت فروشگاهی اینجا کلیک کنید

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 5 تير 1399 ساعت: 14:30

لاغری با تردمیل

اگر به دنبال کم کردن وزن خود هستید حتما تا به حال به فکر استفاده از تردمیل افتاده اید. اما استفاده از تردمیل هم به همین راحتی که فکر میکنید نیست و باید اصولی رو رعایت کنید.

 من در این مقاله قصد دارم روش استفاده صحیح از تردمیل برای کاهش ورزش رو توضیح بدم وهمینطور معرفی فروشگاه معتبر اینترنی که سایت های معتبری هم دارند رو معرفی کنم شما در این سایت های معتبر میتونید انواع تردمیل کارکرده و نو رو خریداری کنید و یا تردمیل کارکرده خود رو به فروش برسانید

برنامه ترکیبی

برای کم کردن وزن خود با ورزش باید کالری بسوزانید. برای این کار نه باید فقط از یه برنامه استفاده کنید. شما باید به مرور مدت زمان ورزش کردن خود را زیاد کنید، اما مشکل این است که اگر با ورزش کردن، بیش‌ازحد به ماکزیمم ضربان قلب‌ نزدیک شوید، خیلی زود از خسته میشید. از طرف دیگر اگر قرار باشد آهسته و پیوسته بروید هم باید زمان زیادی صرف کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید. سعی کنید پیاده روی روی تردمیل رو یواش یواش افزایش بدید و مدت زمان ان را تصاعدی بالا ببرید. به طور مثال برنامه یک ربع یک ربع برای شروع اجرا کنید.

برای خرید و فروش تردمیل کارکرده اینجا کلیک کنید

سرعت مناسب

فواصل زمانی رو حتما باید در هنگام تمیرن رعایت کنید زیرا یکی از اصلی ترین نکات در ورزش کردن میباشد محققان به این نتیجه رسیده اند کسانی که با تردمیل کار میکنند و به این موراد دقت میکنند کالری بیشتری نسبت به بقیه افراد میسوزانند.

با رعایت این نکات شما چربی سوزی بسیار راحت تری هم خواهید داشت. در حالی که گروهی که سرعت و شدت تمرینات‌شان ثابت بود، چربی‌سوزی نداشتند.

سرعتی را انتخاب کنید که با ان احساس کنید قدرتتان رو به افزایش هست، نه این که زود خسته شوید. بعد به مرور زمان شدت تمرینتان را بیشتر کنید اما این کار به میزان تمرین‌تان بستگی دارد پس بهتر است اول امتحان و بعد تمرین کنید.

شیب مناسب

بدیهی است که با افزایش شیب تردمیل بدن شما کالری بیشتری میسوزاند اما شیب تند میتواند برای بدن شما سخت باشد و باعث اسیب دیدن بدن شما باشد. همیلتون میگوید افراد  محض اینکه روی تردمیل می‌روند همه چیز یادشان می‌رود، شیب را افزایش می‌دهند و تمام مدت تمرین با همان شیب کار می‌کنند اما اگر کار رو اصولی انجام بدین باعث تقویت عضلات ران میشود.

به گفته‌ همیلتن می‌توانید برای شیب هم فواصل زمانی تعریف کنید. شیب را برای 1 تا 2 دقیقه بین دو تا چهار درصد بالا ببرید و سرعت‌تان را تا ۰٫۱ یا ۰٫۲ کاهش دهید و دوباره شیب را به ‌مدت 1 تا 2 دقیقه به صفر برسونید و همین روند را تکرار کنید.
وقتی در این کار مهارت پیدا کردید، می‌توانید بر روی کم و زیاد کردن سرعت کار کنید.

طولانی کردن تمرین

قاعدتا طولانی تر کردن تمرین باعث سوزاندن بیشتر کالری میشود. اما باید قاعده و قوانین ان را هم رعایت کرد. اگر این کار را زیر نظر مربی انجام دهید قطعا نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت. به عنوان مثال  به مدت ۳۰ دقیقه تمرین کنید، زمان‌ را به ۴۵ دقیقه افزایش دهید و ۵۰ درصد کالری بیشتری بسوزانید. البته دنبال کردن روزانه‌ی این تکنیک خوب نیست، اما بعضی روزها با تغییر روال‌تان می‌توانید نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

تمرین های دیگر رو فراموش نکنید

همیشه بهترین راه برای کاهش وزن تکرار دوباره یک تمرین همیشگی نیست. تمرینات مقاومتی، استقامتی و کششی را با فاصله زمانی مختلف انجام بدید تا سریع‌تر به نتیجه برسید.

جمع بندی

همون طور که در ابتدا مقاله گفتم قصد دارم در انتها سایت های معتبر فروشگاهی مثل پرشین اسپرت و سایت های معتبر دیگه که میتونید در این سایت ها انواع تردمیل های کارکرده رو خریداری کنید و یا حتی تردمیل های کارکرده خودتون رو با بهترین قیمت بفروشین برسونید. من لینک سایت های معتبر فروشگاهی رو در زیر قرار میدم امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

برای دیدن فروشگاه های معتبر ورزشی کلیک کنید

 

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 12:57

اگر شما هم به سلامتی خودتون اهمیت میدین و برنامه منظمی برای ورزش کردن دارید حتما در این ایام کرونا به فکر ورزش کردن در خونه افتاید. تردمیل یکی از دستگاهی هست که این روزا طرفداران زیادی دارد ولی با توجه به شرایط ارزی اکثر مردم تردمیل های کارکرده رو خریداری میکنند. من قصد دارم تو این مقاله مزایا تردمیل رو بگم و همین طور در پایان مقالم براتون فروشگاه های معتبری که تردمیل کارکرده در حد اک رو میفروشن معرفی کنم. همین طور که میدونید تردمیل در کاهش وزن و همچنین ریکاوری ورزشکاران بسیار مفید میباشد.

تو این مقاله من انواع تردمیل ها رو معرفی میکنم وبرند هایی که تردمیل کارکرده بسیار خوبی دارند رو هم معرفی میکنم

معرفی انواع تردمیل

1/ تردمیل خانگی

2/ تردمیل باشگاهی

مزایا تردمیل خانگی:

تردیمل خانگی را در یک جمله میتوان توصیف کرد، باشگاه ورزشی را به خانه خود بیاورید.

شما دیگر نیاز ندارید که هر روز وقت صرف کنید تا به باشگاه بروید به راحتی میتوانید در منزل خود ورزش کنید و از هزینه های اضافی بپرهیزید

ویژگی های تردمیل خانگی:

1/ وزن سبک

2/ قیمت مناسب

3/ مصرف پایین برق

قیمت تردمیل کارکرده خانگی بسیار مناسب تر از تردمیل های باشگاهی میباشد و خرید ان راحت تر میباشد وزن سبک یکی از ویژگی های بارز این نوع تردمیل ها خانگی میباشد.

تردیمل های خانگی طوری طراحی شده اند که به راحتی قابل حمل میباشد و برای آپرتمان های کوچک هم مناسب میباشد.

تردمیل های خانگی به صورت تاشو هستند و جابه جایی انها بسیار راحت میباشد.

از دیگر مزایا این تردمیل ها میتوان به مصرف برق کم این تردمیل ها اشاره کرد

تردمیل های خانگی دارای سیستم mp3 میباشند

صفحه نمایش lcd با کیفتی دارند

برای خرید تردمیل کارکرده خانگی کلیک کنید.

 

تردمیل های باشگاهی

تردمییل های باشگاهی که از اسم انها پیداست مختص باشگاه های ورزشی طراحی شده اند. این تردمیل ها مقاوت و طول عمر بسیار زیادی دارند به طوری که میتوان همیشه از انها استفاده کرد.

مقاومت موتور های این نوع تردمیل ها بسیار بالا میباشد، اما از لحاظ قیمتی قیمت به نسبت بالاتر از تردمیل های خانگی دارند.

تردمیل های باشگاهی داری برنامه های تمرینی زیادی میباشند که ورزشکاران خیلی راحت میتونند از این برنامه ها استفاده کنند.

تردمیل های باشگاهی تحمل وزن تا 150 کیلو گرم را دارند

ویژگی های تردمیل باشگاهی:

1/ شاسی های محکم و با دوام

2/ سرعت خوب برای دویدن

3/ دارای شیب های استاندارد

4/ برنامه های ورزشی

5/ دارای سیستم mp3 میباشند

6/ صفحه نمایش lcd با کیفتی دارند

7/ دارای تسمه های سایز بزرگ

8/ دارای ضربه گیر

* برای خرید تردمیل کارکرده باشگاهی کلیک کنید.

معرفی برند های تردمیل:

1/ dk city

2/ turbo city

3/ horizon

4/ bremshoy

 

خب همین طور که در ابتدا مقاله گفتم قصد دارم در انتها، فروشگاه های معتبری که تردمیل کارکرده و سایت های معتبر فروشگاهی که تردمیل های کارکرده رو به صورت آنلاین میفروشند رو معرفی کنم حتما به یک نکته مهم باید توجه داشته باشید که تردمیل کارکرده حتما باید گارانتی معتبر داشته باشند و شامل قطعات تعویض هم باشد.

فروشگاه پرشین اسپرت هم یکی از فروشگاه های بسیار معتبر که در این حوزه فعالیت داره و محصولاتش رو به سراسر ایران ارسال میکنه پیشنهاد میکنم حتما به سایت این فروشگاه هم سر بزنید و از محصولاتشون دیدن کنید برای دیدن سایت اینجا کلیک کنید

در مقاله های بعدی قصد دارم برند های معتبری که در بازار ایران فعالیت دارند رو نقد بررسی کنم.

 

فروشگاه پرشین اسپرت...
ما را در سایت فروشگاه پرشین اسپرت دنبال می کنید

برچسب : تردمیل کارکرده"تردمیل استوک"تردمیل خانگی"تردمیل باشگاهی"تردمیل, نویسنده : nima persiansport بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 12:57